twilightbigfan

Alla inlägg under september 2010

Av rafel jaber - 26 september 2010 12:26

     

   Jag tar en Paus med veckans twilight kändis i typ.. 3 veckor, men det betyder inte att jag tänker sluta göra inlägg nej då twilight-fans jag gör inte er besvikna!!

Men lite Skvaller kommer .

Jag tänker göra en tävling mer om den på onsdag okay bye!




Av rafel jaber - 13 september 2010 22:06

Vekcans-twilight-kändis är........................

Robert pattinson "EDWARD CULLEN" så mer info får ni imorgon.

Har lite glad och sura nyheter

Jo det är så att Melissa Rosenberg skriv på sin facebook att alla scener kommer vara med.

Jag hoppas att ni fattar för att vill intre skriva *ordet* här för det kan vara mindre som läser. men ja sorry alla under 15 år för ni kan inte se den på bio, men du kan ladda ner *när den har kommit ut* på tankafetast.com

Ja så mer om Robert Pattinson imorgon/ tja TJA

  

Av rafel jaber - 11 september 2010 18:47

Hei alla twilight fans ledsen över att jag inte har bloggat, men jag tänker blogga igen, jo Ashley Greene ska vara med den hör filmen "lol" som även miley cyrus med i. Jo det är så att jag såg en film som heter speak som kristen stewart som spelar huvud rollen så läste jag lite om den på google ja och då ståg det att det var en roman gjort av........ Ja då har jag läst den och den var jätte bra och solig

ni borde verkligen läsa den jo på måndag blir det "veckans-twilight-kändis" jag tänkte ladda upp bilder så kolla in de  



                              

Det var alla bilder ni får!

Presentation


The twilight saga... Behöver jag säga mer? Nej tror inte det! Den bästa Twilight-bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om the twilight saga!?
 Den äger!
 har inte sett den
 Den suger
 den är inte jätte bra, men bra!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards