twilightbigfan

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av rafel jaber - 12 juli 2010 13:44

Ingen mindre än Ashley Greene (Alice Cullen)

Ashley håller på just nu med än eurupa tunner hon har varit i london och de

älskade henne och hon tog med sig kollegan Nikki Reed.

De var fantasktiga fina med klännigarna här kommer bilder!

      

En varulv och två vampyrer!



Det sägs att Ashley har jobbat mycket med att få den perfekta vampyr kroppen.

Hon har gått till gymmet i LA ganska många gånger!



snart kommer fler inlägg om Ashley Greene!

Av rafel jaber - 12 juli 2010 12:27

Varje veckan så väljer jag en kändis från "twilight"

som jag skriver extra om azzå jag skrev skvaller och sånt!

se näst inlägg så får du veta vem som är " veckans twilight kändis"


Av rafel jaber - 12 juli 2010 11:52

Heii<3 alla twiligt fans! och välkommen till twilightbigfan blogg.

Som du hör så, kommer den här bloggen handla om twilight oh om

kädisar som är med twilight te.x Robert Pattinson (edward)

Om du har nåt nytt om twilight så kan du melja den till selena_twilightbigfans@hotmail.com

Så skriver jag upp saker och skvaller om filmen och stjärnona som är med filmen.

/en äkta twilight fan!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


The twilight saga... Behöver jag säga mer? Nej tror inte det! Den bästa Twilight-bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker ni om the twilight saga!?
 Den äger!
 har inte sett den
 Den suger
 den är inte jätte bra, men bra!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards